To wyzwanie zostało stworzone dla wszystkich marketerów, którzy chcą podnieść swoją efektywność w codziennych działaniach dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Jeśli pracujesz w marketingu i zależy Ci na usprawnieniu procesów związanych z tworzeniem treści, planowaniem kampanii, analizą danych czy automatyzacją zadań, to szkolenie będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą początkującą, czy już doświadczonym specjalistą, Chat GPT może znacznie uprościć Twoją pracę i zwiększyć kreatywność w działaniu. Jeśli szukasz nowych, nowoczesnych narzędzi, które pozwolą Ci działać szybciej i bardziej efektywnie, ten kurs jest właśnie dla Ciebie. Otwiera przed Tobą możliwości poznania najnowszych technologii, które zmieniają sposób pracy w digital marketingu.
Sztuczna inteligencja
3
godziny
Tworzenie efektywnych postów na social media z Chatem GPT
Jak generować kreatywne treści dla różnych platform społecznościowych, które angażują i przyciągają uwagę.
Szkolenie będzie miało część teoretyczną oraz promocyjną nowych programów Digiversum (ok. 15 minut).
Planowanie kampanii marketingowych z pomocą AI
Ustalanie celów, harmonogramów i strategii kampanii z wykorzystaniem narzędzi AI.
Optymalizacja treści e-mailowych i automatyzacja kampanii
Tworzenie spersonalizowanych e-maili i sekwencji automatyzacji dla klientów.
DATA
TRYB
GDZIE
CZAS TRWANIA
CENA
1-3.10.2024
wieczorowy
zdalne
3 godziny
bezpłatne z zapisem
Jeśli chcesz otrzymać zaświadczenie Digiversum z realizacji szkolenia oraz komplet nagrań należy wykupić dostęp do platformy e-learningowej. Certyfikaty imienne będą możliwe do pobrania na platformie e-learningowej po realizacji szkolenia.
Szkolenie odbywa się bezpłatnie na platformie Clickmeeting wyłącznie dla pierwszych 100 osób logujących się w pokoju w dniu wydarzenia. Wydarzenie nie będzie transmitowane ani nagrania nie będą udostępniane. Link do wejścia zostanie przesłany w dniu szkolenia na adres mailowy podany w zapisie.
Trener spotkania Lilianna Trojanowska
Ekspert ds. digital marketingu, trenerka kompetencji cyfrowych i kreatywnych
Lilianna Trojanowska jest specjalistką w dziedzinie mediów cyfrowych oraz absolwentką studiów podyplomowych na kierunkach Digital Marketing oraz Social Media Manager. Posiada międzynarodowe certyfikaty trenerskie w obszarze content marketingu oraz przedsiębiorczości. Pełni funkcję współwłaściciela w agencji marketingowej Skuteczne Media oraz zewnętrznego dyrektora marketingu dla czołowych marek osobistych w Polsce. Jest autorką uznanych programów szkoleniowych z zakresu kompetencji cyfrowych, które łączą teorię z praktycznymi umiejętnościami niezbędnymi w cyfrowym świecie. Jej wszechstronne wykształcenie i doświadczenie zawodowe sprawiają, że jest cenioną trenerką i mentorką w obszarze marketingu i kreatywności.