Jest ekspertką marketingu online, psychologiem biznesu, trenerką biznesu, mentorką oraz wykładowczynią akademicką specjalizującą się w digital marketingu. Od ponad 13 lat z niezmienną pasją i zaangażowaniem prowadzi przedsiębiorców przez labirynty EDU biznesu online, jako CEO interaktywnej agencji Skuteczne Media. Jej misją jest wsparcie edukatorów, marek osobistych i kreatywnych twórców w pełnym wykorzystaniu potencjału digital marketingu.
Jej codzienna praca wykracza poza kreowanie projektów i strategii marketingowych, obejmując także wsparcie dla kobiet w ramach programów mentoringowych i mastermindowych. Dzięki temu wspólnie dążą do osiągania wyników biznesowych, które przekraczają przeciętność. Uważa, że poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, może inspirować i motywować do ciągłego rozwoju i przełamywania osobistych barier.
Jako twórczyni autorskich programów edukacyjnych, kładzie nacisk na praktyczną wiedzę i umiejętności, niezbędne w szybko zmieniającym się świecie cyfrowych technologii. Jej Interaktywna Akademia Edukacyjna, będąca Niepubliczną Placówką Oświatową, uzyskała międzynarodową akredytację zarządzania jakością ISO 9001:2015 oraz akredytację Academy of Education, co stanowi potwierdzenie najwyższej jakości oferowanych programów edukacyjnych.
Rozwijanie kompetencji cyfrowych jest jej pracą, ale przede wszystkim pasją.
+ 30 000
Uczestników szkoleń
Kuba Trojanowski jest absolwentem cyberbezpieczeństwa, informatyki oraz pedagogiki o specjalizacji zarządzanie placówkami pedagogicznymi. Jako współwłaściciel agencji reklamowej Skuteczne Media, łączy wiedzę techniczną z umiejętnościami zarządzania, co pozwala mu efektywnie prowadzić szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa.
Jego doświadczenie obejmuje realizację kampanii reklamowych oraz praktyczne aspekty ochrony danych i bezpieczeństwa cyfrowego. Kuba wyróżnia się także zdolnościami pedagogicznymi, dzięki którym jego szkolenia są przystępne i skuteczne. Pasjonat nowych technologii oraz edukacji dorosłych.
Trener z zakresu kompetencji cyfrowych i cyberbezpieczeństwa
+ 30 000
Uczestników szkoleń
Specjalistka kampanii płatnych w środowisku Google, Meta, Bing, LinkedIn. Absolwentka kulturoznawstwa i studiów podyplomowych Social Media Manager na WSEI w Krakowie.
Z marketingiem online rozpoczęłam przygodę w 2018 roku. Na początku tworzyłam komunikację i strategię marketingową na Facebooku i Instagramie dla biznesów w Polsce i w Austrii oraz polskich organizacji pozarządowych.
Od 2021 rozpoczęłam współpracę z czołową agencją marketingową w Polsce - PromoTraffic. W ramach działań agencji realizowałam kampanie performence dla marek eccomercowych jak i leadowych. Ponadto szlifowałam kompetencje analityczne.
Obecnie buduje dział marketingowo - performencowy w agencji BlueSky System.
Zamiłowanie do uczenia innych kształciłam od szkoły podstawowej, najpierw prowadząc grupy rówieśnicze a po studiach prowadząc międzynarodowe spotkania grup polsko - niemieckich. Warsztat szkoleniowy zgłębiałam podczas szkolenia Train The Trainer realizowanego przez Blair Singer oraz na zajęciach w Kreisau-Initiative e. V. W firmie Capgeminii prowadziłam szkolenia biznesowe a obecnie realizuję się jako szkoleniowiec ucząc z zakresu Google Ads i GA4.
Trenerka kampanii płatnych Google ads, google analytics, meta ads
Aplikuj jako Trener umiejętności cyfrowych
Wymagania jakie stawiamy wobec Trenerów
Aplikacje należy przesłać na adres kursy@digiversum.pl (odpowiadamy wyłącznie na wybrane zgłoszenia).
Facebook
instagarm
linkedin